Rabu, 16 Januari 2019

Apakah perbezaan antara Office 365 dan Office 2019?




Image result for microsoft office 2019



Image result for microsoft office 2019
Related image



             VS







Apakah perbezaan antara Office 365 dan Office 2019?

Office 365 adalah perkhidmatan langganan yang memastikan anda sentiasa mempunyai alat produktiviti moden terkini dari Microsoft. Pakej Office 365 tersedia untuk kegunaan rumah dan peribadi, serta perniagaan kecil dan sederhana, syarikat besar, sekolah, dan bukan keuntungan.

Semua pakej Office 365 di rumah dan secara peribadi termasuk aplikasi desktop Office yang canggih dan biasa, seperti Word, PowerPoint, dan Excel. Anda juga akan mendapat storan dan ciri dalam talian tambahan yang disambungkan ke awan untuk berkolaborasi pada fail dalam masa nyata. Dengan langganan, anda sentiasa mempunyai ciri terkini, penambahbaikan dan keselamatan bersama-sama dengan sokongan teknikal tanpa kos tambahan. Anda boleh memilih untuk membayar langganan setiap bulan atau tahunan, dan pakej Office 365 Home juga membolehkan anda berkongsi langganan dengan sehingga lima orang.

Kebanyakan Office 365 untuk perniagaan, sekolah dan pakej bukan keuntungan termasuk aplikasi desktop yang dipasang sepenuhnya, tetapi Microsoft juga menawarkan pakej asas dengan versi Pejabat dalam talian, storan fail, dan e-mel. Anda memutuskan apa yang paling sesuai untuk anda: Perniagaan kecil, syarikat, sekolah, atau bukan keuntungan.

Office 2019 dijual sebagai pembelian satu kali, yang bermaksud anda membayar bayaran sekali terlebih dahulu untuk mendapatkan aplikasi Office pada satu komputer. Satu kali pembelian tersedia untuk PC dan Mac. Walau bagaimanapun, tiada pilihan naik taraf, yang bermaksud bahawa jika anda bercadang untuk mengemaskini ke pelepasan utama seterusnya, anda mesti membelinya pada harga penuh.

Office Online adalah Office versi percuma yang boleh anda gunakan dalam pelayar web. Anda hanya perlu log masuk ke akaun Microsoft dengan alamat e-mel yang baru atau sedia ada. Cuba aplikasi Office Online.

Oleh itu yang mana satukah menjadi pilihan anda, semoga dengan perkongsian yang sedikit ini dapat membantu anda untuk membuat pilihan sendiri.

Sekian Terima Kasih...

0 ulasan:

Catat Ulasan